|  DOMŮ  |  O FIRMĚ  |  KONTAKT  |  NAPIŠTE NÁM  |  NÁZORY ZÁKAZNÍKŮ  |  REFERENCE  |  PODPORA  |  KE STAŽENÍ  |  CENÍK  |  
SYSTÉM ORAX
podnikový informační systém
vývoj a prodej webových aplikací
vývoj software na zakázku
webové aplikace EKONOMICKÝ SOFTWARE aplikace na zakázku
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
+420 541 159 511

ZAKÁZKOVÝ SOFTWARE

Vývoj software na zakázku

Pokud nemůžete najít softwarové řešení pro Váš obchodní model, můžeme pro Vás vytvořit software přesně "ušitý" na míru Vašim potřebám a požadavkům. Zakázkový software může být vytvořen buď jako zcela nový dle dohodnutého zadání nebo může být realizován pomocí doplňkových modulů k stávajícímu řešení informačního systému. Další možností je menší či větší úprava současných modulů tak, aby vyhovovaly Vašim potřebám.

Zakázkový software může být řešen jako desktopový program s lokálně uloženou databází na Vašem serveru s možností síťové práce více uživatelů nebo jako webová aplikace, kde jsou data uložena na webovém serveru a Vy můžete k těmto datům přistupovat pomocí libovolného webového prohlížeče.

Používané technologie pro desktopové systémy jsou Delphi a databázový server Firebird (na přání Microsoft SQL server). Pro webové aplikace používáme PHP, JavaScript, Ajax a data jsou uložena v databázi MySQL.

Zakázkový vývoj software může být zajímavou alternativou k nákupu některého z velkých informačních systémů, které pak musí řada konzultantů pracně nastavovat dle specifických potřeb. Cena práce těchto konzultantů se často přibliží k ceně zakoupeného programu a většinou je v konečné fázi potřeba přizpůsobit některé podnikové procesy možné funkcionalitě zakoupeného řešení. Cena za nový systém se pak často pohybuje řádově ve stovkách tisíců, popřípadě se přesune do řádu miliónů.

Naproti tomu existuje možnost koupit již hotové řešení v ceně kolem 20 až 30 tisíc a zrealizovat úpravy, které svou náročností odpovídají práci analytika a programátora například 3 týdnů. Cena těchto prací je 15 dní * 8 hodin * 800,- Kč, to je 96.000,- Kč. Za cenu do 140.000,- Kč korun (včetně nákladů na nasazení a vyškolení uživatelů) tak získáváte software, který plně vyhovuje Vašim potřebám.

Pokud shledáte tuto variantu jako zajímavou, můžete se na nás obrátit a sdělit nám, co od možného řešení očekáváte. Naši analytici s Vámi vše zcela nezávazně projednají a budou se snažit ve spolupráci s Vámi zformulovat zadání, dle kterého je možno daný projekt zrealizovat. Poté Vám sdělíme možný termín a cenu. Pokud se rozhodnete nabídku přijmout, přichází fáze podepsání smlouvy a zadávacího zápisu. Jestliže se jedná o rozsáhlejší zakázku, je možné sledovat vývoj v jednotlivých jeho fázích. Uživatel tak může provádět určité korekce řešení v průběhu vývoje na základě dodaných dílčích řešení. Dodání rozsáhlejších řešení může též probíhat v několika etapách.

Naše firma zajišťuje instalaci software, zaškolení obsluhy a podporu uživatelů jak ve zkušebním, tak rutinním provozu systému. V rámci podpory využíváme programy TeamViewer a Skype, kdy můžeme pracovat na Vašem počítači téměř tak, jako bychom byli ve Vaší kanceláři. Náklady spojené se vzdáleností od naší firmy (doprava) a s přenosem hlasu (telefonní poplatky) jsou tak nulové. Samozřejmostí je i možnost údržby a dalšího rozvoje dodaného řešení.

Pokud je pro vás tento způsob zajímavý, neváhejte nás kontaktovat.

Seznam nejvýznamějších zákazníků, kteří využili zakázkové řešení

Veletrhy BRNO, a.s.

Program pro kompletní evidenci přihlašovaných vystavovatelů, jejich požadavků na plochy a služby a navazující funkce týkající se obchodních případů. Software příjímá i odesílá data do okolních systémů, které firma používá. Program je neustále udržován a doplňován o novou funkčnost, která pomáhá Veletrhům reagovat na měnící se obchodní podmínky a zdokonalovat obchodní procesy. S tímto zakázkovým softwarem pracuje současně několik set uživatelů.

Váhoservis, s.r.o.

  • Software pro správu a realizaci smluvních a ostatních zakázek. Program sleduje veškeré termíny smluvních prací (kontrol, kalibrací a cejchování vah), které podléhají pravidelným kontrolám daných zákonem. Firma tak má dokonalý přehled o tom, kdy mají její servisní pracovníci navštívit jakého zákazníka a jaké váhy zde budou servisovány. Řešení bylo realizováno jako samostatná aplikace a po mnoha letech byly zrealizovány potřebné moduly a začleněny do konvenčního softwarového řešení.
  • Software pro tisk protokolů pro zákazníka ke kalibrovaným vahám včetně tisku výsledků v znakové a grafické podobě.

EXPO DATA spol. s r. o.

  • Program pro realizaci veletržních katalogů.
  • Software pro správu a realizaci zakázek

IDEAL-Trade Service, spol. s r.o.

Specializovaný software pro vyhodnocování provozu lakoven. Realizováno pro lakovny:
  • ABB s.r.o.
  • Jihomoravská armaturka spol. s r.o.
  • KOVONA a.s.
  • LETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o.
  • SW-MOTECH s.r.o.
  • TECHNOGYM E.E., s. r.o.
  • THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH, a.s.

a další ...

| všechna práva vyhrazena © 2017 ORAX, s.r.o., Výstaviště 1, 647 00 Brno, tel./fax: +420 541 159 511 | webmaster ORAX | design Didot |
|  domů  |  o firmě  |  kontakt  |  napište nám  |  názory zákazníků  |  reference  |  podpora  |  ke stažení  |  ceník  |  
Vygenerováno za 0,0170 sec
TOPlist