
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
+420 541 159 511
POSLEDNÍ NOVINKY
3. 12. 2020
2. 11. 2020
10. 12. 2019
24. 7. 2019
23. 2. 2017
10. 2. 2017
30. 1. 2017
12. 10. 2016
13. 9. 2016
13. 9. 2016
ZÁKAZNICKÝ PORTÁL

Novinky - Informační systém ORAX
Úpravy zaúčtování
Zveřejněno: 17. 6. 2014
Verze: 14.460
Pro zjednodušení účtování a zamezení stavu, kdy jeden chybný doklad zabrání zaúčtování ostatních dokladů, byly upraveny kontroly pro účtování z obchodu a skladů. Aby zaúčtování bylo možno provést, je nyní třeba dodržet alespoň jednu z následujících podmínek:
- na všech skladech budou platné ceny, tzn. nebudou existovat žádné chyby na skladech
- všechny účtované doklady musí být v rámci provedené závěrky skladů
- musí být proveden přepočet skladů a případné chyby na skladě jsou možné až za účtovanými doklady – v tomto případě je nutno ještě ověřit, že opravy nalezených případných chyb na skladě nezasáhnou účtované doklady
- budou účtovány pouze obchodní doklady, které nemají vazbu na sklad
- výběr podle typu dokladů (dosavadní způsob)
- výběr podle určité knihy dokladů
| všechna práva vyhrazena © 2021 ORAX, s.r.o., Výstaviště 405/1, 603 00 Brno, tel./fax: +420 541 159 511 | webmaster ORAX | design Didot |
| domů | o firmě | kontakt | napište nám | názory zákazníků | reference | podpora | ke stažení | ceník |
| účetnictví | obchod a fakturace | skladové hospodářství | crm systém | majetek | internetové stránky | zakázkový software |
Vygenerováno za 0,0658 sec