Po zakoupení software získává zákazník roční
podporu. V rámci podpory je možno obracet se zdarma na naše pracovníky s dotazy týkající se
funkčnosti software. Dotazy je možno pokládat buď přes skype, telefonicky nebo mailem až do vyčerpání tzv.
jednotek podpory. Za poplatek 250,-Kč se můžeme též připojit vzdáleně k Vašemu počítači pomocí
programu TeamViewer.
Jednotka podpory je jedno zavolání (nebo jedna mailová zpráva), které nepřekročí
dobu trvání (čas pro sepsání odpovědi) 5 minut. Množství jednotek podpory se liší dle zakoupeného
programu a licence (viz ceník). Po vyčerpání jednotek podpory je možné dokoupit další jednotky
(minimálně 12).
Podpora je poskytována ve všední dny od 7:00 do
12:00 a od 13:00 do 15:30.
V rámci roční podpory je možno si dále objednat
- instalaci software
- školení uživatelů
- řešení havarijních situací a opravy dat
Tyto služby jsou placené dle platného ceníku.
Roční podpora končí v den zakoupení software v
následujícím roce. To znamená, že pokud je produkt zakoupen 7.7.2010, končí podpora dnem 7.7.2011.
Prodloužení podpory o další rok je možné zaplatit kdykoliv předem (doporučeno měsíc dopředu) nebo
do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém nárok na podporu vypršel (tzn.
do 31.8.2011). V tomto případě končí nová podpora opět následující rok ve stejný den, kdy byl
produkt zakoupen. V uvedeném případě 7.7.2012. Pokud však není podpora zaplacena do 7.7.2011, není
po tomto dni poskytována.
Pokud není podpora zaplacena včas, je možné ji
zaplatit kdykoliv později. V tomto případě je však nutné kromě roční podpory zaplatit příplatek ve
výši 1/24 z roční podpory za každý celý kalendářní měsíc, kdy nebyla podpora zaplacena. To znamená,
že pokud je roční podpora 1.200,- Kč a zákazník se rozhodl zaplatit prodloužení mezi 1.9.2011 až
30.9.2011, zaplatí poplatek za 8.měsíc 1200/24 = 50,- Kč + 1200,-Kč. V tomto případě končí nová
podpora posledním dnem kalendářního měsíce, kdy byla zaplacena, následujícího roku (tj. 30.9.2012).
V obou případech má zákazník právo na novou
verzi programu distribuovanou v době, kdy podporu platí a na stanovený počet jednotek podpory,
které může čerpat po celou dobu trvání podpory.
Poznámka:
Poplatek za období, kdy není podpora poskytována, je z důvodu, že software je i po tuto dobu
vyvíjen a udržován v souladu s platnou legislativou. Uživatel má po zaplacení k dispozici i
výsledky této práce. Protože mu však nebyla v dané době poskytována podora, je poplatek pouze
poloviční vzhledem k plnému ročnímu poplatku za podporu.