|  DOMŮ  |  O FIRMĚ  |  KONTAKT  |  NAPIŠTE NÁM  |  NÁZORY ZÁKAZNÍKŮ  |  REFERENCE  |  PODPORA  |  KE STAŽENÍ  |  CENÍK  |  
SYSTÉM ORAX
podnikový informační systém
vývoj a prodej webových aplikací
vývoj software na zakázku
webové aplikace EKONOMICKÝ SOFTWARE aplikace na zakázku
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
+420 541 159 511

PODPORA

Po zakoupení software získává zákazník roční podporu. V rámci podpory je možno obracet se zdarma na naše pracovníky s dotazy týkající se funkčnosti software. Dotazy je možno pokládat buď přes skype, telefonicky nebo mailem až do vyčerpání tzv. jednotek podpory. Za poplatek 250,-Kč se můžeme též připojit vzdáleně k Vašemu počítači pomocí programu TeamViewer.

Jednotka podpory je jedno zavolání (nebo jedna mailová zpráva), které nepřekročí dobu trvání (čas pro sepsání odpovědi) 5 minut. Množství jednotek podpory se liší dle zakoupeného programu a licence (viz ceník). Po vyčerpání jednotek podpory je možné dokoupit další jednotky (minimálně 12).

Podpora je poskytována ve všední dny od 7:00 do 12:00 a od 13:00 do 15:30.

Rozšíření podpory
V rámci roční podpory je možno si dále objednat
  • instalaci software
  • školení uživatelů
  • řešení havarijních situací a opravy dat
Tyto služby jsou placené dle platného ceníku.
Prodloužení podpory
Roční podpora končí v den zakoupení software v následujícím roce. To znamená, že pokud je produkt zakoupen 7.7.2010, končí podpora dnem 7.7.2011. Prodloužení podpory o další rok je možné zaplatit kdykoliv předem (doporučeno měsíc dopředu) nebo do konce kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém nárok na podporu vypršel (tzn. do 31.8.2011). V tomto případě končí nová podpora opět následující rok ve stejný den, kdy byl produkt zakoupen. V uvedeném případě 7.7.2012. Pokud však není podpora zaplacena do 7.7.2011, není po tomto dni poskytována.
Pokud není podpora zaplacena včas, je možné ji zaplatit kdykoliv později. V tomto případě je však nutné kromě roční podpory zaplatit příplatek ve výši 1/24 z roční podpory za každý celý kalendářní měsíc, kdy nebyla podpora zaplacena. To znamená, že pokud je roční podpora 1.200,- Kč a zákazník se rozhodl zaplatit prodloužení mezi 1.9.2011 až 30.9.2011, zaplatí poplatek za 8.měsíc 1200/24 = 50,- Kč + 1200,-Kč. V tomto případě končí nová podpora posledním dnem kalendářního měsíce, kdy byla zaplacena, následujícího roku (tj. 30.9.2012).
V obou případech má zákazník právo na novou verzi programu distribuovanou v době, kdy podporu platí a na stanovený počet jednotek podpory, které může čerpat po celou dobu trvání podpory.
Poznámka:
Poplatek za období, kdy není podpora poskytována, je z důvodu, že software je i po tuto dobu vyvíjen a udržován v souladu s platnou legislativou. Uživatel má po zaplacení k dispozici i výsledky této práce. Protože mu však nebyla v dané době poskytována podora, je poplatek pouze poloviční vzhledem k plnému ročnímu poplatku za podporu.
| všechna práva vyhrazena © 2017 ORAX, s.r.o., Výstaviště 1, 647 00 Brno, tel./fax: +420 541 159 511 | webmaster ORAX | design Didot |
|  domů  |  o firmě  |  kontakt  |  napište nám  |  názory zákazníků  |  reference  |  podpora  |  ke stažení  |  ceník  |  
Vygenerováno za 0,0119 sec
TOPlist