|  DOMŮ  |  O FIRMĚ  |  KONTAKT  |  NAPIŠTE NÁM  |  NÁZORY ZÁKAZNÍKŮ  |  REFERENCE  |  PODPORA  |  KE STAŽENÍ  |  CENÍK  |  
SYSTÉM ORAX
podnikový informační systém
vývoj a prodej webových aplikací
vývoj software na zakázku
webové aplikace EKONOMICKÝ SOFTWARE aplikace na zakázku
ZÁKAZNICKÝ SERVIS
+420 541 159 511

O FIRMĚ

Firma ORAX, s.r.o. vznikla v roce 1992 a je registrována u Krajského obchodního soudu v Brně. Od začátku svého vzniku se soustředila na vývoj software na zakázku a vývoj vlastního ekonomického software včetně poskytování souvisejících služeb. Do současné doby jsme zrealizovali dodávky software u více než 700 odběratelů. Obrátit se na nás můžete i v případě, že máte zájem o vlastní internetový obchod nebo o realizaci firemní internetové prezentace.

Firma poskytuje komplexní podporu svých zákazníků, tzn. instalaci a konfiguraci software, školení obsluhy, poradenství po telefonu nebo prostřednictvím e-mailu. Možnost je i spojení pomocí Skype a přihlášení k Vašemu počítači pomocí vzdáleného přístupu (využíváme program TeamViewer). Pro vzdálené připojení není potřeba nic na Vašem počítači konfigurovat. Podmínkou je pouze to, aby byl počítač připojen k internetu. Tyto technologie umožňují též rychlé a ekonomicky výhodné řešení havarijních situací bez ohledu na vzdálenost Vaší firmy od Brna.

V současnosti lze naši činnost rozdělit do těchto hlavních skupin:

1. Vývoj software na zakázku
Software v prostředí Windows. Jedná se především o databázové aplikace v oblasti řízení podniků, ale i jiné aplikace dle konkrétní potřeby zákazníka. Bližší informace naleznete v našich referencích.
2. Vývoj a prodej komerčního ekonomického software ORAX

Dlouholeté zkušenosti s vývojem ekonomického software využíváme při vývoji ekonomického software pod Windows. V současné době jsou distribuovány programy Obchod a fakturace a Skladové hospodářství, které svojí funkčností nahrazují program "Skladové hospodářství" pro DOS a dále rozvíjí jeho možnosti (výzvy k úhradě, daňové doklady k zaplacené záloze, objednávky, sledování plateb apod.). Nadstavbou skladového hospodářství může být program Maloobchodní pokladna (více pokladen, doklady pro jednotlivé zákazníky, zboží je automaticky odečítáno od skladu, výkup zboží (láhve), storno položky, sledování stavu pokladny apod.)
Podnikový informační systém dále obsahuje program Podvojné účetnictví podávající komplexní přehled o finančních záležitostech a hospodaření firmy (možnost napojit se na libovolnou databázi a tím na data různých firem, libovolný počet účetních období, možnost cokoliv kdykoliv opravit, komunikace s okolím apod.) a program Majetek – evidence, členění a komplexní přehled o majetku firmy (dlouhodobého a krátkodobého), jeho zůstatkových účetních cenách, odpisech i současné tržní ceně apod.
Dále jsme vyvinuli program CRM systém, který eviduje jednání s odběrateli a dodavateli a přehled prodaných produktů a události, které se jich týkají. Bližší informace naleznete na stránce Systém ORAX - Obecné informace

3. Vývoj a údržba webových stránek

Vyvíjíme webové stránky pro prezentaci firem, jejich výrobků a služeb. Ve spolupráci se zákazníkem zpracujeme jejich grafický návrh a návrh struktury prezentace. Pro realizaci používáme PHP, MySQL, CSS, JavaScript apod. Samozřejmostí je i zajištění následné údržby stránek. Mezi naše nejvýznamnější projekty patří www.akvarko.cz. Bližší informace naleznete na stránce WWW stránky

| všechna práva vyhrazena © 2016 ORAX, s.r.o., Výstaviště 1, 648 80 Brno, tel./fax: +420 541 159 511 | webmaster ORAX | design Didot |
|  domů  |  o firmě  |  kontakt  |  napište nám  |  názory zákazníků  |  reference  |  podpora  |  ke stažení  |  ceník  |  
|  účetnictví  |  obchod a fakturace  |  skladové hospodářství  |  crm systém  |  majetek  |  internetové stránky  |  zakázkový software  |  
Vygenerováno za 0,0141 sec
TOPlist